Image Alt

Karantin dövründə satış gücünüzü necə artıra bilərsiniz?

Bir müddət mövcud karantin şərtlərində bir çox yeni və çətin vəziyyətlə qarşılaşdıq.  Komendant saatı və mağazaların bildiyimiz kimi bağlanması bu vəziyyətlərin ən vaciblərindən biri idi. Bu inkişaf sayəsində ən çox internetdə satış etmə şansı olmayan satıcılar əziyyət çəkdi. Bundan əlavə, e-ticarət kanalına kifayət qədər sərmayə qoymayan markalar bir çox problemlə qarşılaşdı.

Koronavirus epidemiyası səbəbiylə bir müddət tətbiq olunan karantin tədbirləri ilə Google platformalarında alış-veriş reklam kliklərində% 15 artım oldu. Əlavə olaraq fiziki mağazaların bağlanması ilə e-ticarət veb saytlarının trafikində əhəmiyyətli bir artımla qarşılaşdıq.

Karantin dövründə onlayn aləmə ilk addımı atmaq üçün təkliflər

  1. Doğru platformanı seçin.
  2. Büdcənizi düzgün planlaşdırın, düzgün xərcləyin.
  3. Müştərilərinizin onlayn səyahətini təyin etmək üçün araşdırma aparın.

 

Müştəriləriniz üçün yaxşı bir təcrübə təmin edin – Məhsullarınızın bütün vacib məlumatlarını, göndərilmədən geri dönmə proseslərinə, canlı dəstək məhsul spesifikasiyalarına qədər müştərilərin gözləntilərinə uyğun bir şəkildə təmin edin.

Pulunuzu düzgün mediaya xərcləyin – Hər kəsin evdə vaxt keçirdiyi bu günlərdə radio və açıq kanallarda reklam verməyiniz doğru olmaya bilər. Rəqəmsal olaraq hansı kanalların sizə ən çox fayda verəcəyinə dair ixtisaslı bir araşdırma aparın.

Onlayn dünyada daha güclü olmaq istəyənlər üçün təkliflər

Bu karantin müddəti bir çox markanın e-ticarət kanalına müraciət etməsinə səbəb oldu. Əlbətdə ki, bu, illərdir onlayn olan markalar üçün təhlükə yaratmışdır. Onsuz da möhtəşəm bir rəqabətin olduğu e-ticarət dünyasında, detallara əhəmiyyət verən insanlar dəyişiklik etməyə başladılar. Bəs bu detallar nədir?

İstifadəçi təcrübəsi – İnternet istifadəçilərinin% 27-nin karantin dövründə ilk dəfə onlayn alış-veriş etdiyini bilirdinizmi? Bunun özü ilə bir çox dəyişiklik gətirdiyi görünür. Daha sadə və daha faydalı interfeyslər və istifadəçiləri dəyişdirmək üçün uyğun sistemlər yaratmaq kimi.

Həmişə vacib olan 4P – Elektron ticarətdə bu cür rəqabətin mövcud olması ticarətin ən vacib 4 elementini yenidən vacib etmişdir: Məhsul, qiymət, promosyon, paylama … Məhsullarımızı dəyişən şərtlərə uyğunlaşdırmalı, qiymət nəzarətini gücləndirməli və daha sürətli və daha çox olmalıyıq.

Standartlaşdırma – İnsanlar məhsul və xidmətlərimizə haradan müraciət edirlər və alış fəaliyyətlərini harada həyata keçirirlər? Ekranlarla əlaqəmizin artdığı bu karantin günlərində istifadəçilər bizə hansı ekrana çatmalarından asılı olmayaraq hər zaman eyni təcrübəni yaşamalıdırlar. İstər tablet, istər telefon, istərsə də noutbuk …

İstifadəçiləri anlamaq – Bu günlərdə bir çox şey kimi insanların psixologiyasını dəyişdirdi. Fərdi həyat düşünməyimiz lazım olan yeni mövzularla üz-üzə qoydu, məsələn sağlamlıq narahatlığı, gələcəyin qeyri-müəyyənliyi … Bunların hamısını anlamağa çalışmaq öz işçiləriniz, müştəriləriniz və sağlamlığınız üçün çox vacibdir . Bu müddət ərzində nə etdiyinizi, hansı tədbirləri gördüyünüzü, niyə müəyyən miqdarda alış-verişə imkan verməməyinizi onlara açıq və şəffaf şəkildə izah edin.

Rəy bildirməyi unutmayın.

Post a Comment