Biznesinizi sizdən yaxşı heçki bilməz deyənlərdənsinizsə, bizim sizin biznesinizi inkişaf etdirmək üçün canla başla çalışmağa hazır olduğumuzu bilməlisiniz. Bunun üçün bizim sizə birçox xidmətlərimiz mövcuddur.
- Biznesin inkişafı üzrə məsləhət xidmətləri
- Biznes planın yazılması
- Strateji planın yazılması
- Bazarın Analitik araşdırması
- Hesabatların inkişafı
- Proseslerin təkmilləşdirilməsi
- Layihələrin Planlaşdırılması
- Prossedurların hazırlanması və tətbiqi
- İctimai əlaqələr və Media
- İnvestisyaların cəlbi
- Strategiya Missiya və hədəflərin planlaması
- Satış və Marketing idarəetməsi
- Qiymət analizi və mənfəətlilik
- Layihələrin Planlaşdırılması və İdarə edilməsi
- Ödənişlər, yığımlar və pul dövriyyəsinin idarə olunması
- Maliyyə büdcə və hesabatlılıq
- Müqavilələrin razılaşdırılması və strateji əməkdaşlıqlar
- Dövlət orqanları ilə münasibətlərin və əlaqələrin qurulması
- Performasın idarə olunması və Komanda işi
- Avtomatika Həlləri
Portfolio
Şirkətinizin veb saytı, işinizi, məhsullarınızı və xidmətlərinizi ən yaxşı şəkildə izah edən ən vacib marketinq vasitəsidir. Fərdi və korporativ əsasda iş görən və markasını tanıtmaq istəyənlər veb sayt açaraq özlərini sübut edə bilərlər. Bundan başqa, əgər bir mağazanız varsa mağazanızı dijital aləmə daşıyıb satışlarnızı vebsaytınız vasitəsi ilə edə bilərsiniz. Kiçik dünyanın böyük qapıları olan bu sistem sayəsində bir çox şirkət qazanclarını artırmağı bacardı.
- Korporativ Veb Saytlar
- Bloqlar
- E-Kommersiya
- Məhsul Tanıtımı (Landing Page)
- Veb Platformalar
- Otel, Restoran (rezervasiya sistemləri və s.)
- Turların və Aviabilətrəin rezervasiya sistemləri
- Online menyu sistemləri
Portfolio
Biz sıfırdan qazanc əldə etmək üçün onlayn mağazalar və bazarları inkişaf etdiririk. Hər gün onlayn mağazalarımız minlərlə məhsul satır və yüz minlərlə istifadəçiyə xidmət göstərir. Onlar bizim gündəlik həyatımızın bir hissəsinə çevriliblər.
Portfolio
Şirkətin vizual imicini yaratmaq üçün marketinq və dizayn sahələrini bilmək, bununla yanaşı ən son trendləri izləmək lazımdır. Azərbaycan bazarının spesifikliyini bilmələri, bununla yanaşı əcnəbi müştərilərlə iş zamanı toplanan geniş təcrübə sayəsində dizaynerlərimiz brendlərə auditoriya tərəfindən rahatlıqla qəbul olunan korporativ üslub bəxş edir.
- Brendin mövqeyi
- Loqotiplər
- Korporativ üslub
- Brandbook
- Adlandırma
- Brend qaydaları
- Sloqan
Qrafik dizayn sənət və texnologiyanın yaradıcılıqla birləşdiyi vizual ünsiyyət metodudur. Bir mesajı çatdırmaq, mövzunu izah etmək və ya bir problemi həll etmək üçün vizual elementlərdən istifadə edən bir dildir. Bir mənada, qrafik dizaynın mahiyyəti müxtəlif fikirləri, duyğuları dizayn ilə ifadələr etməkdir. Qrafik dizaynın tətbiq olunduğu sahələr inkişaf edən texnologiya ilə genişlənmişdir. Bunlara loqotip və marka, veb-sayt, post, buket, banner, kitab dizaynı sahələr daxildir. Qrafik dizayn müəyyən mənada gündəlik həyatın bir hissəsidir. Qrafik dizaynın təsirini demək olar ki, hər şeydə, hər yerdə görürük. Markanızın dizaynı bu səbəbdən çox önəmlidir.
- Loqotiplər
- Broşuralar
- Təqvimlər
- Jurnallar
- Nəqliyyat vasitələri
- Animasiya
- Posterlər
- Korporativ üslub
- Plastik kartlar
- Təbrik kartları
- Uniforma
- Təqdimatlar
- Qablaşdırılma
- Promo suvenirlər
Portfolio
Biz hədəf və məqsədlərinizə çatmaqda sizə kömək edən, peşəkar şəkildə hazırlanmış reklamlar yaradırıq. Biz hədəf auditoriyamızın həyatına tam nüfuz edir, beləcə müştərilərin nə istədiyini başa düşürük. Bu tapıntılar effektiv kommunikasiya strategiyasının bünövrəsini təşkil edir ki, reklam mesajları da bu strategiya əsasından hazırlanır.
- Sosial media – SMM
- Kommersiya
- Çöl reklamları
- Promo saytlar
- BTL
- Radio reklam
- Google ADS
- Çap
Portfolio
Hər bir şirkətin uğur əldə edə bilməsi, mövcud bazardan pay götürə bilməsi, rəqabət şəraitində üstünlük əldə edə bilməsi üçün biznes strategiyası olmalıdır. Marketinq fəaliyyətlərini düzgün tənzimləməsi üçün isə şirkətin mütləq marketinq strategiyasına gərəyi vardır.
- Şirkətin biznes vizyonunu tamamlamaq və atılan bütün marketinq addımlarını sistemləşdirmək.
- Edilən bütün marketinq fəaliyyətlərinin vahid hədəf doğrultusunda olması.
- Məhsul və marka dəyərlərini formalaşdırmaq.
- Müştərilərlə əlaqələrin düzgün təşkili.
- Araşdırma və analiz fəaliyyətlərinin düzgün təşkili.
- Büdcəni daha məqsədli və ölçüləbilən istifadə etmək.
- Qiymət siyasətinin düzgün təşkili.
- Məhsulun paylanmasının, strateji satış nöqtələrinin seçimi və düzgün idarə olunması.
- Öncədən qurulmuş satış kampaniyaları və imic kampaniyalarına hazırlıqlı olmaq.
- Daxili kommunikasiyanın qurulması və idarə olunması.